Status leveringen tijdens Corona (Update 15 december)

Status leveringen tijdens Corona  (Update 15 december)

Wij blijven ook tijdens deze nieuwe lockdown volop leveren. In de Achterhoek met onze eigen bezorgservice, in de rest van Nederland via DPD of PostNL. De verzending kan wel langer duren dan u van ons gewend bent, vanwege de grote drukte bij DPD en PostNL.

Wij blijven ook tijdens deze nieuwe lockdown volop leveren. In de Achterhoek met onze eigen bezorgservice, in de rest van Nederland via DPD of PostNL. De verzending kan wel langer duren dan u van ons gewend bent, vanwege de grote drukte bij DPD en PostNL.

Melding van DPD:

  • Voor alle particuliere adressen is de gebruikelijke werkwijze dat uw pakket na een eerste niet succesvolle afleverpoging aan huis bij een Pickup parcelshop wordt afgeleverd. Door de sluiting van een groot aantal winkels die als parcelshops werken, wordt die werkwijze onoverzichtelijk voor de ontvanger. Daarom wordt met ingang van 16 december niet alleen de 2de afleverpoging een thuislevering geïntroduceerd, maar als eerste partij in Nederland introduceren wij  nu ook de 3de afleverpoging aan huis. Mocht de ontvanger bij de 3de afleverpoging nog steeds niet opendoen, gaat het pakket retour. 

Mocht u hierover vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen: via mail: [email protected] of telefonisch: 06-22147252.

Reacties

Wees de eerste om te reageren...

Laat een reactie achter
* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
NIX18